Pozycjonowanie. Zamiast trudnej frazy…

Rady w tym wpisie przekazuję przy pomocy przykładu z życia wziętego, poniżej.

Kolega będący windykatorem na etacie w firmie windykacyjnej, postanowił sam otworzyć firmę windykacyjną. znał (i słusznie), że najskuteczniej i najtaniej pozyska klientów mając odpowiednio wypozycjonowaną stronę internetową, w wyszukiwarce Google oczywiście. No, łatwo powiedzieć a bardzo trudno wykonać.

W branży windykacyjnej słowem które przynosi najwięcej odwiedzin na stronę internetową, jest „windykacja”. Jednak on nie pozycjonował na hasło „windykacja” bo to raczej porywanie się z motyką na słońce mam na myśli przebicie się do pierwszej piątki wyników w Google albo chociaż do pierwszej dziesiątki. Pomyślał i wybrał sobie takie słowa kluczowe / frazy, na które co prawda jest o wiele mniej odwiedzin – wejść na stronę www, ale za to łatwiej wypozycjonować się na widoczne miejsce w Google. Czyli przede wszystkim podejście regionalne i co np. „windykacja Warszawa”? No, też może nie być łatwo, ale już np. „odzyskiwanie długów Warszawa” o wiele łatwiej (chyba) i do zrobienia. Albo np. ogólnopolskie „ściąganie należności” – też można powalczyć. I tak też zrobił przy czym oczywiście utworzył wiele podstron, w tym mających charakter poradnikowy (ale na każdej podstronie zaproszenie do kontaktu w sprawie odzyskania długu) i każdej nadal oczywiście inny tytuł z kluczowym. branżowym słowem / frazą. W niedługim czasie podstrony te znalazły się wysoko w wynikach wyszukiwania, co zaowocowało wieloma zapytaniami o windykację.

Te ww. sugestie oczywiście nie tylko do windykacji ale do wielu innych branż można wykorzystać. Zakładajcie więc firmy 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *