Pozycjonowanie stron finansowych z mało atrakcyjną treścią

Mam tu na myśli wpisy typu „Chwilówki Kielce”, „Chwilówki Sanok”, „Chwilówki Warszawa” albo „Banki Radom”, „Banki Szczecin”, „Banki Przemyśl” i inne lokalne. Tak samo jak chodzi o ubezpieczenia tudzież inne produkty. W internecie jest sporo witryn składających się wyłącznie z takich właśnie mało atrakcyjnych wpisów zaopatrzonych oczywiście banery z programów partnerskich.

Pozycjonowanie czegoś takiego to ryzykowna sprawa, bo przecież nikt nie zamieszcza linków do takich wpisów na forum a tym bardziej na blogu; mowa oczywiście o naturalnym linkowaniu. Wiele takich witryn ma jednak wiele linków pozycjonujących które oczywiście nie są linkami naturalnymi wobec czego narażone są na nałożenie kary przez Google, włącznie z banem – wykluczeniem z indeksu Google.

Są jednak w internecie witryny (portale, serwisy) które mają mnóstwo interesujących wpisów w innych tematach a które dodatkowo mają waśnie takie regionalne wpisy o chwilówkach, bankach i innych usługach finansowych i wpisy te są wysoko w wynikach w wyszukiwarce Google. Chyba najlepszym przykładem jest witryna pamietnikwindykatora.pl mająca wiele różnych, w tym niefinansowych kategorii jak też właśnie te finansowe z lokalnymi wykazami firm i linkami partnerskimi. Witryna ta posiada mnóstwo linków przychodzących, prawdopodobnie (w większości) naturalnych – linków do interesujących, widać, że fachowych porad, opinii, felietonów. Nie ma linków do owych regionalnych wpisów finansowych ale linkowanie wewnętrzne, link juice rozchodzący się po całej witrynie sprawia, że i te wpisy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce. Na marginesie trzeba przyznać że nawet te typowo komercyjne wpisy o chwilówkach, bankach i innych produktach finansowych sprawiają dobre wrażenie – użytkownicy dodają tu i ówdzie komentarze, admin odpowiada, radzi.

Zapisz

Zapisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *